المپیک ۲۰۲۴| گمانه‌زنی‌ها از قهرمانی آمریکا و رکورد مدال چین در پاریس

11:39 - 03 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۴۶۹۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
المپیک ۲۰۲۴| گمانه‌زنی‌ها از قهرمانی آمریکا و رکورد مدال چین در پاریس
از آن‌جایی که بازی‌های المپیک پاریس قرار است در این هفته افتتاح شود، آمریکا به عنوان مدعی کسب بیشترین مدال‌ها وارد میدان می‌شود. بعید است که چین در مجموع مدال‌ها از آمریکا پیشی بگیرد، اما شانس کسب مدال‌های بیشتری نسبت به آمریکایی‌ها دارد.

خبرگزاری میزان - اگرچه بازی‌ها ورزشکاران بزرگی را برجسته می‌کنند، اما آن‌ها جانشینی برای نفوذ ژئوپلیتیک و غرور ملی هستند. پیش‌بینی می‌شود که آمریکا در مجموع ۱۱۲ مدال کسب کند؛ ۳۹ طلا، ۳۲ نقره و ۴۱ برنز و در مقابل پیش‌بینی می‌شود چین هم در مجموع ۸۶ مدال کسب کند، ۳۴ طلا، ۲۷ نقره و ۲۵ برنز، این پیش بینی توسط Nielsen's Gracenot e Sports که تجزیه و تحلیل آماری را برای لیگ‌های ورزشی در سراسر جهان ارائه می‌دهد برآورد شده است.

هم‌چنین مسابقات بزرگی را که شامل ورزش‌های المپیکی منتهی به بازی‌ها می‌شود، پیگیری می‌کند. آمریکا و چین در المپیک ۲۰۲۱ توکیو که به دلیل بیماری همه گیر به تعویق افتاده بود، در هر دو رده ۱-۲ جدول مدال‌ها به کار خود پایان دادند. کمیته بین‌المللی المپیک رده‌بندی مدال‌ها را تنظیم نمی‌کند. Gracenote رتبه‌بندی خود را بر اساس مدال‌های کسب‌شده در مجموع محاسبه کرده است، اگرچه دیگران رتبه‌بندی را بر مجموع طلا متمرکز می‌کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: المپیک پاریس 2024

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *